Info & Inschrijven Agenda

Waarom?
Onderzoeken wezen uit dat totale integratie ontstaat bij regelmatig herhalen. Het is dus van kapitaal belang om jouw vaardigheden te blijven onderhouden. Integreren doe je door te oefenen. Desondanks dat er tijdens onze opleidingen vele oefenmomenten voorzien zijn, is het enorm leerrijk om het aangeleerde verder in te oefenen. Wij organiseren regelmatig ‘InOefenMomenten’.

Dagprogramma:

* voormiddag: met vooraf uitgekozen thema
* namiddag: Waarin wil jij jezelf verder bekwamen? & Welk werkpunt bij jezelf breng je mee?

Voor iedereen die:

* deelneemt aan één van onze opleidingen en er alles wil uithalen
* reeds deelnam aan een opleiding en het geleerde wil onderhouden door te oefenen
* in groep wil oefenen onder begeleiding van internationaal erkende trainers

Inschrijven is verplicht, en dit ten laatste 48 uur voor aanvang!

Inschrijven:

Waar:
Gistelse Steenweg 190/1, 8200 Brugge, West-Vlaanderen, België

Wanneer:
* Jouw keuze: vrijdag 6 decemberwoensdag 18 maartBRENG ME OP DE HOOGTE
van 9u30 tot 17:30

Deelnameprijs: Ik gebruik mijn InOefenKaartIk betaal CONTANT 82,50 € exc. BTW (100 € inc. BTW)

Deze deelnameprijs omvat enkel het 'InOefenMoment' (waarvan 6 uur oefenen) en de koffiepauzes. Je verzorgt zelf je middagmaal!

Denk eraan je InOefenKaart mee te brengen, anders betaal je die dag contant!

Amai zeg! Waarom dienen wij hieronder zoveel in te vullen!
Omdat we iedereen de kans gunnen, mee te bepalen wat in te oefenen en/of waaraan te werken, dienen we tijdens die dag zo efficiënt en effectief mogelijk te werk gaan. Om dit te laten gebeuren, dienen zowel jij als wij vooraf te weten wat jij wil inoefenen. Binnen welke context jij dit gaat toepassen. Waarom dit belangrijk voor jou is. Verder dienen we te weten wie welk werkpunt meebrengt. Waarom dit werkpunt belangrijk is. En wat je allemaal al ondernomen hebt. En waarom jij niet tevreden bent met dat resultaat.

Waarin wil jij jezelf verder bekwamen?
* Waarom is dit voor jou belangrijk om te doen?
* Waarin wil jij jezelf nog verder bekwamen?
* Waarom is dit voor jou nog belangrijker om te doen?

Welk werkpunt bij jezelf breng je mee?
* Waarom vind jij het belangrijk om hieraan te werken?
* Welke technieken heb jij hierop reeds zelf toegepast?
* Waarom ben je niet tevreden met het resultaat?
* Welke andere technieken zou jij hierop nog kunnen toepassen?
* Waarom heb je dit nog niet gedaan?
* Welke andere technieken zouden anderen hierop nog kunnen toepassen?

Contactgegevens:

Voornaam (verplicht):

Achternaam (verplicht):

E-mail (verplicht):

Telefoonnummer (verplicht):

Straat & nr (verplicht):

Postcode & gemeente (verplicht):

Jouw bericht:

Je inschrijving is pas verzekerd wanneer deze meer dan 48 uur voorafgaandelijk de uitgekozen datum gebeurde.

Annuleren kan tot 48 uur voorafgaande de opgegeven datum van dit inoefenmoment. Hierna brengen we dat inoefenmoment in rekening, tenzij je ons een aangetoonde en voor ons aanvaardbare overmacht kan aantonen.

Omwille van de dynamiek van deze inoefenmomenten gaan deze door vanaf 4 deelnemers. Bij minder opgegeven deelnemers bepalen we aan de hand van jullie themavraag en werkpunt of deze doorgaan kan. Dit inoefenmoment wordt dan ook niet aangerekend.

Ik accepteer de 'Algemene Voorwaarden'. (*)

(*) Verdere informatie en bevestiging zal worden toegestuurd. Inschrijving is steeds onder voorwaarden.

PS: Na elke geslaagde verzending verschijnt: 'Jouw bericht werd succesvol verzonden.' Controleer je mailbox!

Het proces van herhalen werkt zowel in ons voordeel (vaardigheden integreren) als in ons nadeel (bij trauma’s). Herman Ebbinghaus (1885) vond wetenschappelijk bewijs voor de leercurve, die ook wel “de vergeetcurve” genoemd wordt. Indien je leert maar daarna helemaal niet meer herhaalt of oefent, dan kan deze kennis wegzakken. In de eerste periode zal dit heel snel gaan, na een aantal herhalingen zal dit veel langzamer gaan. Paul Pimsleur (1967) stelde dat als bij de herhaling items goed zijn herinnerend deze de keer daarna minder snel hoeft herhaald te worden. Hierdoor wordt uiteindelijk veel beter geleerd. Thomas Landauer en Robert Bjork (1978) hebben dit later verder onderzocht. Sebastian Leitner (1972) heeft wetenschappelijk aangetoond dat stof sneller en duurzamer wordt opgenomen als de te leerstof in “behapbare” delen wordt aangeleerd.

november

No Events

december

6dec09:30- 18:00InOefenMomentJouw vaardigheden oefenen

january

No Events

february

No Events

march

18mar09:30- 18:00InOefenMomentJouw vaardigheden oefenen

april

No Events

may

No Events

june

No Events

july

No Events

august

No Events

september

No Events

october

No Events


Reacties

InOefenMomenten — 1 reactie

  1. Pingback:Oefening baart kunst... en leerplezier!